FB | IG | IN

Ontwerpneigings: Wat is in en wat is uit vir 2022?

pexels antoni shkraba 4348401

Soos ons almal weet was 2021 ‘n warrelwind, veral in die wêreld van bemarking. Die lewe soos ons dit geken het het in 2020 verander en in 2021 moes ons aanpas by nuwe leefstyle, maniere van werk en uiteindelik ook ons ​​handelsmerke daarby aanpas. Na my mening sal 2022 heel waarskynlik soos die tweede golf van postmodernisme wees wat gedurende die 1970’s posgevat het toe mense teen die streng reëls van modernisme begin rebelleer het. 

Daar word voorspel dat die ontwerp- en bemarkingstyle in 2022 drasties gaan verander wat tot gevolg sal hê dat mense dit altyd sal onthou as die jaar ná die jaar van die “stryd”. Die style wat in 2022 gebruik word, sal kenmerkend (lees “bold”) wees met uitspattige eienskappe wat handelsmerke se persoonlikhede meer as ooit sal beklemtoon. Kom ons kyk na die voorspellings van die stylneigings vir 2022. 

Kleurvolle minimalisme: 

IkngIRrNS0PBbeg8LgfIJ uSL9feHiEt0HYoFiSYuuydGf9VHsMBwCQj1BhuWbP t1BBW1ZMj5a4UKJJoJWTxskDXRufrxPPnUb6NfSJa6dY4Gvgm 26D9q6s9Cq a7QErP10jB7

In 2020 en 2021 het minimalisme ‘n massiewe invloed op die grafiese ontwerpbedryf gehad. Baie ontwerpers het minimalisme aangemoedig en die professionaliteit daarvan omhels. In 2022 sal ‘n nuwe draai op minimalisme geplaas word deur ‘n tikkie helder en lewendige kleure by te voeg. 

Eksperimentele letters:

mWphSuBj0edMZr7xCax8GD7lxP3Syzmepcj6VmOGPsWyUZyKnDXKnG9sNqWEqcAkvHiEOyrfeTFZCZia9HDQbAEogUoCPlkMQEJ6LaaACHljw4cqgDytGBk8Jg4e 1Br5whRrBV3

Tipografie kan ‘n moeilike onderwerp in die wêreld van grafiese ontwerp wees. Die reëls van grafiese ontwerp leer ons om baie versigtig te wees met die manier waarop ons tipografie gebruik. In 2022 sal ontwerpers eksperimenteer met kromtrek-tipografie en nuwe en baanbrekersontwerpe deur die gebruik van interessante tipografie skep. 

Anti-ontwerp:

LnN0l OBrz2tENwxM fl4TH6ic0NuqQqX

Soos hierbo genoem, het grafiese ontwerp baie streng reëls oor wat om te doen en wat om nie te doen nie. Anti-ontwerp is ‘n proses waar ontwerpers poog om soveel as moontlik van hierdie reëls te oortree. Die beweging van Anti-ontwerp is ook tydens die postmodernistiese era (1966-1980) begin. Die beweging plaas klem op treffende kleure, verdraaiing van foto’s en tipografie en laat ontwerpe “kitsch” en kunstig lyk. 

Ontvlugting:

Ontvlugting is ‘n styl wat daarop gemik is om aandag weg te lei van die vervelige en alledaagse aspekte van die lewe. Dit skep tipies ‘n sielkundige afleiding wat verbeeldingryke en verkennende aspekte insluit. As ons van 2021 af weg beweeg, is dit presies wat die samelewing probeer doen. Hulle wil teruggaan na die prettige manier van ons pre-Covid lewe in plaas van die alledaagse, geisoleerde en geslote weergawe van die huidige lewe. Hierdie sielkunde sal in die 2022-ontwerpstyle verteenwoordig word. 

In die algemeen sal 2022 ‘n opwindende jaar vir die ontwerpbedryf wees met ruimte vir tonne groei en verkenning. Wat dink jy sal die meeste trefkrag hê vir jou handelsmerk?