FB | IG | IN

Tradisionele teenoor digitale bemarking

image

Baie besighede vind dit moeilik om op die mees toepaslike “bemarkingsroete” te besluit ten spyte van die feit dat dit ‘n beduidende impak op hul wins kan hê.

Dit is nie goed genoeg om die regte mark te kies of ‘n produk van hoë gehalte te hê om ‘n suksesvolle besigheid te bedryf nie. Dit gaan ook daaroor om die korrekte bemarkingsmetodes te gebruik om met jou teikengehoor kennis te maak en hulle in warm leidrade of kliënte te omskep.

Alhoewel dit noodsaaklik vir enige klein onderneming is om ‘n bemarkingsbegroting te hê, is dit ook van kritieke belang om dit wys en doeltreffend te gebruik.

Wanneer dit kom by digitale bemarking teenoor tradisionele bemarking, hoe weet jy waar om jou geld te belê?

Hierdie verwarring kan verband hou met die feit dat ondanks baie bemarking steeds op die tradisionele manier gedoen word, digitale bemarking steeds raak tref. As jy ‘n besigheid bedryf, moet jy ‘n tree voor die kompetisie bly. Gevolglik kan jy nie meer slegs staatmaak op verouderde bemarkingstegnieke nie.

Die wêreld het na ‘n digitale omgewing verskuif. Baie van ons daaglikse aktiwiteite, soos koerant lees en bankdienste, word nou aanlyn gedoen. As gevolg van die vinnige uitbreiding van die digitale era, moet bemarkers in digitale inisiatiewe begin belê. Die tradisionele mark het steeds ‘n aanhang, maar dit is besig om te kwyn namate die digitale wêreld oorneem. Ons leef in ‘n wêreld waar dit vereis word om ‘n webwerf te hê en die internet te gebruik om met jou gehoor te skakel. Gevolglik moet ondernemings voortgaan om hulself op tradisionele maniere te bevorder, terwyl hulle terselfdertyd verseker dat hulle digitaal sigbaar is en hul aanlynteenwoordigheid wil ontwikkel.

Wat word beskou as tradisionele bemarking?  

  • Direkte verkope
  • Direkte pos (poskaarte, brosjures, briewe, strooibiljette)
  • Gedrukte advertensies (tydskrifte, koerante, advertensieborde)
  • Verwysing (ook bekend as mond-tot-mond-bemarking)
  • Koue-oproepe
  • Radio
  • Televisie

Wat is digitale bemarking? 

  • Bemarking op sosiale media (SMM)
  • Soekenjinoptimalisering (SEO) is die proses om die sigbaarheid van ‘n webwerf te verbeter
  • E-posbemarking (nuusbriewe)
  • Bemarkingsoutomatisering 
  • Advertensies op die internet
  • Inhoudbemarking 
  • Mobiele Bemarking 

Watter voordele hou sosialemedia-bemarking in? 

  • Die kans om met potensiële kliënte direk te kommunikeer en presies te verstaan ​​wat hulle wil hê, m.a.w. om jou verbruikers beter te leer ken!
  • Omdat daar geen geografiese beperkings in die digitale wêreld is nie, kan jy na enigiemand en enige plek uitreik.
  • Verpersoonliking is makliker met digitale bemarking aangesien jy die regte gehoor op die regte oomblik kan teiken.
  • Kommunikeer in elke stadium van die koopproses met jou potensiële kliënt.
  • Spaar geld en bereik meer mense teen ‘n laer koste.
  • Om handelsmerklojaliteit te bou, leer jou gehoor jou ken en bevorder betrokkenheid by jou handelsmerk. Neem ‘n aanduiding van die doeltreffendheid van verbruikerslojaliteitsprogramme.
  • Volg en meet reaksies op jou bemarkingsinisiatiewe maklik en vinnig.

DAN WEEREENS ‘N HERINNERING: Digitale bemarking neem tyd en baie van jou eie tyd, MAAR dit is noodsaaklik om binne hierdie vinnig ontwikkelende digitale era van vandag daardie digitale teenwoordigheid te bou en om daardie teenwoordigheid konsekwent te behou met ‘n slim digitale bemarkingstrategie.

Om jou ‘n goeie idee te gee van hoe dit werk, LET WEL, ons probeer jou nie bang maak nie, maar om net eg en rou te wees hier:

Blogplasings en e-posontploffings neem ‘n paar dae om te konseptualiseer en etlike ure om saam te stel. Om ‘n 30-dae redaksionele kalender se sosiale plasings vir een kliënt te skryf, neem ‘n volle weeksdag. En tussen publisering, reaksie en takies neem die bestuur van een kliënt se sosiale media ongeveer 30 minute per dag. As jy nie toegang tot ‘n digitale bemarker het nie, plaas hierdie tyd in jou skedule (of ‘n werknemer se skedule) opsy om die proses in staat te stel om sy verloop te neem. Om dit “net gou vinnig” af te handel sal nie materiaal van hoë gehalte produseer wat aanklank by jou handelsmerk en aanbiedinge vind nie.

Gebruik jou tyd slim. Bemark slim. Kontrakteer die spesialiste in.

eXkDjfT1yUuvTf1sIbMIZbH KsaedeyP7BMvMdWyQrfQKUkuz7oU9OjReiY0seInaSdLthTapgcegwBVs2tjLH IpsVK5 2qtUbAFC hbBn7XKdELzLWQHvFs td8MIFIYQ bEWW

Miskien moet jy daaraan dink om hierdie taak aan ons oor te laat 🙂

Waarvoor wag jy? 

Klets@kwikstert.co.za